1 Regulamin Sob Gru 01, 2012 5:05 pm
Administrator
regulamin
- Nazwą użytkownika musi być jego imię (zapisane poprawną angielszczyzną tudzież w innym języku, nie spolszczone).
- Nazwy kont zaciągnięte z seriali/książek/prawdziwych gwiazd nie będą akceptowane. Wykażcie się kreatywnością, nie chcemy na forum Harrego Pottera czy Lindsay Lohan.
- Na jednym koncie użytkownik może posiadać tylko jedną postać.
- Możesz założyć dowolną ilość postaci, dopóki wszystkie będą aktywnie uczestniczyć w grze oraz ilość kobiet nie będzie przeważała nad mężczyznami.
- Multikonta nie udzielające się fabularnie przez okres dwóch tygodni automatycznie będą przenoszone do nieaktywnych.
- Nie stworzenie wizytówki w ciągu dwóch dni od założenia konta równa się z jego nieodwracalnym usunięciem.
- Akceptować wizytówki może tylko administrator.
- Po stworzeniu wizytówki i akceptacji użytkownik może zmienić wygląd postaci tylko po zgodzie Administratora - jeżeli chce to zrobić należy wysłać PW.
- Wymiary avatara muszą wynosić 200x320 px. Niewymiarowe avatary będą kasowane.
- Posty nie muszą być długie, ale nie mogą składać się z samego offtopu (podczas regularnej gry, bo dział 'offtop' to samowolka), emotek, obrazków, itd.
- Starajmy się nie skakać sobie do gardeł, tj. jeśli dane postaci się nie lubią, nie oznacza to automatycznie wojny pomiędzy graczami.
- Na forum obowiązują zasady gramatyki, ortografii jak i po prostu dobrego wychowania. co za tym idzie:
a) posty piszemy normalną czcionką, nie PoKeMoNeM
b) ograniczamy użycie przekleństw, chyba że wymaga tego sytuacja w grze - Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczone na forum.
- Na forum nie występuje bilokacja.
- Nie można zmieniać biegu wydarzeń, czyli mówiąc prościej jeśli osoba przed tobą napisała, że coś miało miejsce, nie możesz uznać, że wcale tak się nie stało, dla własnej wygody.
- Na forum obowiązuje czas realny, a więc nie można 'zawiesić w czasie' postaci na kilka dni, w jednym miejscu.
- Regulamin w każdej chwili może ulec zmianie.